dimecres, 28 de setembre del 2016

el meu millor somni





  • Estava a casa de la meva avia, era de nit i vaig llegir una mica el llibre que m'he emportat de la biblioteca ''Zona Zombi'' i em vaig quedar sobat.

  • De sobte estava al món dels Pokemons, estava molt sorprès d'estar allí i vaig anar a la casa del professor Houk on hi havien tres pokemons. A mi em va agradar molt Xespinc i el vaig agafar, llavors em vaig posar a caminar pel bosc, vaig mirar si hi havia algun pokemon i va sortir Frogi, i li vaig tirar un munt de poke balls, el vaig atrapar. Després vaig continuar caminant, vaig arribar a un poblet on hi havia un gimnàs de tipus Rayo i vaig entrar. Allí vaig veure a l'entrenador i vam combatre, però em va derrotar i me'n vaig anar.

  •  De sobte em desperto i era pel matí, encara m'havia de rentar la cara i tot el rotllo. Finalment vaig anar al cole.





UNAI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada