dimecres, 9 de març del 2016

La famíla pobra ,per Elena Gomez


Hola soc una nena de 5è i este és el meu llibre.
Jo vaig participar a un concurs on havies d'escriure un llibre i el meu parla d'una família pobra de dos nens i els pares , i jo els vaig ajudar.

 
La família pobra
Hi havia una família pobra eren la mare el pare una nena que es dia Carla i un nen que es dia Àlex. Un dia Vaig anar a casa d’aquesta la família i em vaig adonar que la casa estava plena de teranyines. A més, quasi no tenien per menjar i els nens no tenien joguines. Vaig parlar amb la família i els pares hem van dir :
- Carla i Àlex no tenen joguines al nadal.
Jo dic:
- Ja sé que podem fer! A la meva escola podem fer una campanya solidària per recollir joguines .
- Motes gracies Ele ! – van dir els pares
Jo vaig a l escola Consol Ferré ,vaig anar a la classe de 5éB a explicar lo de la família pobra i que podíem fer una campanya solidaria que durés dos dies , tots els de la classe van dir
-si!
Vam fer la campanya solidaria i tots els nens de l´escola van donar joguines que no usaven a casa .Vam aconseguir moltes joguines i quan vam acabar, tota la classe de 5éB vam fer una festa sorpresa a Carla i Álex a casa seva . Vam fer la festa , vam posar globus, banderetes i vam em embolicar tot el que s'havia aconseguit . Quan van arribar a casa, Carla i Álex van começar a plorar alegria per tindre tantes joguines : un cotxe, una nina ,una pilota de futbol, lego, Barbei, playmobil, Pepa Pig ,shphins ,la casa de Bob esponja ,la nena doctora juguetes ,la nena de minnie, el nino de nenuco, los minins ,la nina de doro ,les nines de frozen , el castell de la princesa Sofia , les tortuga ninja , els nines de monster high , el nino de noddy , cars los avions ,cars , el domino ,el quatre en ratlla ,el quien es quien ,el uno etc ...
Els pares els ho van agrair de mil maneres, la mare es va posar a plorar de alegria i pel gran favor que li havíem fet
Això es la solidaritat ajudar a les persones que no tenen el que tu tens

Un exemple :

Tu tens molt i jo no tinc menja i tu men dones .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada